miercuri, 14 martie 2012

În faptul serii

Mi-i tare greu să cred şi, mai ales, să emit judecăţi, aşa -zis de valoare, despre prezenţa la Antena 3 a prim-ministrului,MRU. Aveam despre această tv. reprezentarea unei vizuine de hiene flămânde şi perpetuu asmuţite. Impotriva bunului simţ, a civilităţii.Ca atare, pregătisem telecomanda pe poziţia STOP, gata să ies la aer curat din preajma lui Gâdea (ce nume predestinat!).
Şi, când-acolo, m-am simţit fascinat de meşteşugul unui gladiator în arenă,fentând cerebral atacurile, lovind cu inteligenţă în golurile din platoşa adversarilor, rămaşi cu ochii căscaţi de mirare, de cum le scapă prada. Ce mai, MRU a dat un spectacol de inteligenţă bun-simţ şi echilibru! Incercam un exercitiu: să formulez şi eu un răspuns,chiar anticipat, la provocările unui Gâdea sau Badea. Şi dădeam greş. MRU rămânea constant ponderat, la obiect,impunând respectul provocatorilor. Deferenţa cu care Gâdea îi va strange mâna, la final,şi îl va conduce prin labirintul din locaţia televiziuni arătau un şacal istovit şi unvânător, MRU, calm,mulţumit de lucrul bine făcut.Cu aceste satisfacţii am părăsit, pentru o seară, vechile mele obsesii de blogger şi am aşternut nişte gânduri din realitatea contingentă.

2 comentarii:

  1. Se dorea dărâmarea unui om valoros. Pentru că era din tabăra lui Băăsescu.
    Au încercat din răsputeri să îl beștelească pe MRU, însă a fost tare.
    Din păcate nu am văzut emisiunea. Însă am tot citit dimineață „critici” și „laude” la adresa unora sau altora din tabere în presa de dimineață, astfel că mi-am făcut o idee. Am înțeles că Ungureanu a fost tare. Că a ținut piept. Și mă bucur pentru asta, pentru că nu doar Antenele, ci și Realitățile (cum s-or mai chema ele) și alte posturi sunt de fapt armele unor lichele de doi bani, iar lumea, telespectatorii înghit ceea ce li se servește. O manipulare fără nici un fel de scrupule.
    Mă enervează faptul că suntem crezuți drept niște animale fără pic re rațiune. Pentru că așa cred nu doar pisoii lui Voiculescu, ci toate televiziunile.

    Însă, asta nu înseamnă că aș coaliza cu MRU. Ferească Dumnezeu. Dacă ar fi fost independent, poate că da. I-aș fi ținut partea. Însă de moment ce se aruncă în aceeași troacă (și bănuiescă că îi înțelegeți cel mai adevărat sens al cuvântului) cu Băsescu și cei din PDL, nu pot decât să înghit în sec și să spun că și el e unul dintre cei care foarfecă lăturile aceleiași teici.
    Sunt discuții, opinii, bănuieli cum că, de fapt, atât MRU cât și Meleșcanu ar servi de fapt alte interese mult mai mari, pe care noi nici nu ni le-am putea imagina. Pentru că e greu de crezu că niște oameni atât de „verticali”, de „cu influență” se bagă să scoată din latrină niște rebuturi.
    Însă, cum nimic nu poate fi demonstrat, nu rămâne decât să ne formăm niște opinii relativ obiective. Pentru că obiectivism nu poate exista în situații de acest gen.
    Mă doare să văd cum un guvern al acelorași grupuri de interese poate deveni un guvern „salvator” și un guvern „credibil”. Pentru că MRU și Guvernul său asta par acum. Asta e imaginea pe care și-o fac.
    Din fericire, însă, imaginea se va eroda atât de tare, încât nici nu ne putem imagina. Îi vom vedea noi pe acești „salvatori” peste câteva luni, cât de înglodați vor fi.
    PDL a aruncat „salvarea”, însă a aruncat-o (din fericire) prea devreme.
    Ungureanu se va eroda mult mai mult decât își imaginau „strategii” de campanie ai PDL.

    Dar.... noi să fim sănătoși, că lichelele se vor succeda. Vom vedea cine va veni la putere acuși....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam pentru "dialog".Sunt bolnav de el.Remarc expresia asezata,bogata,la obiect a replicii si,mai ales , suculenta subiectiva, bine temperata.Ceea ce provoaca pohta de continuare.Interventia dv.isi are loc de editorial, in orice gazeta care se respecta (si poate chiar este pe undeva!)Fara sa apăr zisele mele, precizez ca nu cred in salvatori divini, ci in alegatori "iluminati",ca nu intrevad salturi calitative dupa alegeri si ca nu mi se pare chiar asa o oculta feroce a lucra intru distrugerea Romaniei.Cum si-o face omul cu mana lui...

    RăspundețiȘtergere