luni, 6 august 2012

Mă, Popescu Vasile se există?

Până mai ieri mă consideram trăitor în universul absurd al lui Kafka, unde un fel de preşedinte de ţară îşi numară şi îşi împarte supuşii după participarea / nonparticiparea lor la referendum, în vii, reali –aceia care au ieşit la vot si restul, adică morţii.
N-am avut norocul să primesc mulţumirile primului bărbat al Ţării şi am fost încolonat la cei fără suflare.
Acum trăiesc în ţara sufletelor moarte a lui Gogol! Nu mai exist!
Urmează greul: scoaterea mea de pe lista electorală, printr-un minirecensământ cu o singură întrebare: „ MĂ, Popescu Vasile există? Cu adevăratelea?”
Avem aici doi factori naţionali: MĂ, vecinul, devenit ad-hoc, CETĂŢEAN DE NĂDEJDE şi ceilalti, adică POPESCU VASILE!
Înşir mai jos tot felul de păreri şi sugestii, culese de temiriunde. Le trimit maimarelui de la interne, cel care a emis teorema plagiatului: de la Platon şi Aristotel, toţi au plagiat!
Scurtimea timpului acordat de CCR, întru primenirea listelor electorale mă face să înşir aleatoriu notiţele mele, ajutătoare generalului rus (înţelegeţi ce vreţi!).
• Metoda ştiinţifică de investigare . Primarul : -Mă, Popescu Vasile există? Există de-adevăratelea?
Vecinul (cetăţean de nădejde): Îhâ!
-Jură-te! (Variantă: -Zi să mori tu că nu minti!)
*Metodă stiinţifică de autoprotecţie a cetăţeanului.
-Mă, da’ cine e Rus?
-Ditamai ministrul de interne.
Şi-i sănătos la căpăţână?
-?!
Taie-l, bre de pe lista de miniştri!
Propuneri locale: a) birourile de recenzare să fie la crâşme sau la iarmaroace. Acolo informaţii!
b) să fie angajată mama Omida ca să se afle unde-s rumânii.
c) în locul cetăţeanului-vecin , să se folosească RADIERA sau, dacă primarul e dotat cu laptop, butonul DELETE.
* Recomandare: ca să scăpaţi de mărturia vecinului, staţi câteva zile la poarta casei, pe interior şi veti fi trecut pe listă. Statul în afara porţii înseamnă ca aveti domiciliul ÎN AFARĂ de ţară!
Concluzia la această nebunie o trage fostul ministru al sănătăţii, Nicolăescu: S-au desfiinţat prea multe paturi la spitalele de psihiatrie!

PS Cât m-am câcâit să scriu cele de mai sus,cei doi miniştri de la interne s-au autoradiat!
Şi iradiat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu