marți, 28 aprilie 2015

Ia și tu,de la mine!



Ieri au ciripuit(!) toate păsările Primăverii într-o veselie molipsitoare, după ce am descoperit într-un portal de știri locale această „Poză a deceniului”.
Am râs (sau „ras”, de la „a râde, a rage”, pentru hulitorii semnelor diacritice!), am râs, de au zăngănit„ geamurilile” bordeiului!
Ca să vă luminez ziua pleoștită de azi, renunț la o postare savantă pregătită.

Idee:
Sugerați titluri, idei, zicale pentru această poză(cu felicitări pozarului!) EX.
*Dacă azi îi dai un deget, mâine îți ia mâna! 
*Frate, frate, dar suzeta e pe bani!
* Împarte frățește!
                           Vă invit,adăugați...vorbe.  

4 comentarii:

  1. sa-ti dau un deget de ajutor? (bebelusul verde)
    degetul ... la nevoie se cunoaste!
    auzi bro? mai schimbam si noi? macar degetul.... (bebelusul albastru)
    simt ca ma minti.... (bebelusul albastru)

    RăspundețiȘtergere
  2. As face orice pentru fratiorul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Niciodată n-am dorit așa de tare să fiu frățior!

    RăspundețiȘtergere