joi, 14 octombrie 2010

REMEMBER

Era pe timpul cand n-aveam BLOG si haladuiam pe coclaurile altor proprietari de feuda electronica.
Atunci am descoperit aventura prietenei Hane in jungla unei publicatii care organizase un concurs provocator de reportaje.
Sus-zisa prietena a atacat frontal premiul pus la bataie,prezentand o excursie a ei in Sardinia( Sardegnia,nota dansa,umilitor pentru mine , care invatasem in clasa a IV-a ca se scria altfel).
Mi-am scos soricelul de scris si am aruncat in eter urmatoarea perla,prinsa din cuc de redactia revistei :

ET IN ARCADIA EGO

Il iau martor pe Poussin si jur cu mana pe rama celebrului sau tablou ca am fost cu tine in Sardinia.
M-am strecurat intre lucrusoarele tale si am sters-o printre cei 25 de euro spre mirifica insula. Am admirat locuinta prietenilor si, de pe terasa am adulmecat Marea.
A doua zi, am luat-o in susul brizei. Aici te-am prins cu o sotielnica minciuna : nu-ti luasesi costumul de baie.Asa ca,profitand numai de minuscula mea prezenta , ai lasat sa alunece totul de pe tine si ai pasit, infiorata usor, in irealul marii. Valurile te-au infasurat cu lacomie , excitate.
Te cautam , cu teama , prin spuma lor ,cand , intr-un tarziu,mi-a fost dat sa retraiesc miracolul reintruparii Afroditei.Ai pasit cu zambet viclean si , cu un gest de zeita ,mi-ai poruncit ,sclavului tau, sa-ti sorb stropii de apa de pe pielea speriata de racoare.
Vezi ce-ai facut ?Cu scrisul tau m-ai dus in Sardinia , ca sa jindui a pacat.
Seara, am retrait lumea fantasmelor ancestrale,aidoma ,antropologic,cu cele de pe la noi.
Ramane hotarat : M-AI SEDUS CU VERBUL TAU ,ducandu-ma in Arcadia ta – Sardinia.

2 comentarii:

  1. cu o urare de "casa" noua si des vizitata imi anunt prezenta printre musafirii care vor abuza de ospitalitatea ei.
    astept cu nerabdare alte scrieri asemeni celei de mai sus, sau orice altceva va vrea sa arunce in eter autorul ei, cu credinta ca vor fi oricum bucati nepretuite.
    spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Bun venit!Ai intrat in labirint,amenintata de minotaur.Sper ca ti-ai luat firul salvator al Ariadnei.
    2."nepretuite"cred ca inseamna la tine"nepretioase".Accept.
    3Dincolo de "umanitare" ,blogul tau asteapta paine aburinda din laboratorul de fine aluaturi.Stau la rand.

    RăspundețiȘtergere