marți, 19 octombrie 2010

D’ALE URBEI

1)TEZA
Cutreier urbea si vad atatea rele,incat defulez nori de injuraturi soptite la adresa negospodarilor.Am terminat sfintii din calendarul ortodox si din cel catolic.Ca sa n-o iau de la capat,mut invectivele pe blogul meu inutil,.

2)ANTITEZA
Cu treaba prin centrul vechi,mi-am oprit privirea pe zona unde se modernizeaza pietonalul cu viteza…Am probat chiar soliditatea caldaramului si am constatat ca muncitorii au realizat un pavaj unic in lume :in valuri.

3)SINTEZA
a)


Intreb un muncitor de ce asa.Cand a inteles adancimea intrebarii,zvrrr !cu o piatra cubica dupa mine.
b)
c) Am ajuns pe Unirii,salut un cunoscut,pe moda veche,scotandu-mi sapcalia.Atent la el, dau in groapa unde trebuia sa fie o dala frumoasa si-mi zdrelesc bine genunchii.Ma scol repede,stimulat de fonfaitul unei hoaste :saracul,s-a aghezmuit de dimineata ;si pare om serios.
Pana si maimuta invata,dar mite eu !Asa se face ca pe bulevard am pasit cu grija peste reteaua de clivaje ,ca sa-mi salvez gatul si scafarlia ramase ,inca,la locul lor.

4)INLOC DE INVATATURA
Pacala ii face unui popa ciacar ,un pod cu o calcatura moale si una tare,Pentru asta,taie oile popii si le aseaza alternativ cu burta si cu spinarea in sus.Daca edilii nostri n-au dorit sa faca la fel,le propun sa transmita la megafoane « Valurile Dunarii »,ca sa pluteasca elegant trecatorii pe strazile din poveste.

2 comentarii:

  1. si eu care eram asa mandra de orasul meu de demult...aproape mi se parea ca a evoluat in ultimii zece ani. sa ma fi inselat eu asa tare?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicata Ciocio-san,ma distrez imginandu-mi-te cum arunci cu petul de bere in televizor,cum scuipi semintele in tidva becalista.Fascinanta-i steaua,in mizeria ei ,fascinant e si targul lui Botas ,dar si echipa aia celebra din Prajeni,in care ti-ai format piciorul de juna miss Miletin.

    RăspundețiȘtergere