sâmbătă, 31 decembrie 2011

CETATII SI LUMII!

Am preluat o formula de adresare,papala,nu fara teama de a deveni”preţios” si pacatos pentru caznele iadului.
O las in textul postat,ca sa trimit ,credibil , tuturor celor care-si intersecteaza drumurile prin neant,cu ale mele, urarea de Nou An: STIMATI CRUCIATI,FARA IERUSALIM, GATA SA VA PUNETI SPADA IN SLUJBA BINELUI, VA UREZ UN AN NOU FERICIT SI VANT BUN DIN PUPA PE OCEANELE COMUNICARII VIRTUALE !
…………………ANITZEI……..31 XII ,2011

Un comentariu:

  1. Vă confruntați cu orice fel de dificultate în viață și doriți o soluție de durată contactează dr. Ajayi, el este un puternic caster de vrăji pe numărul Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com

    Soțul meu plănuia să divorțeze spunând că s-a săturat de unirea noastră, am fost surprins, deoarece asta a venit dintr-o dată și instinctul meu mi-a spus că ceva nu merge bine, mai târziu am aflat că soțul meu are o femeie afară, l-am întrebat despre asta , s-a enervat într-adevăr și a spus că de aceea vrea să divorțăm, a plecat de acasă timp de 6 luni, când am văzut contactul doctorului Ajayi, războiul vrăjitor, o femeie a explicat cu cine a putut să rămână însărcinată și să aibă un copil cu un medicament pe bază de plante după 9 ani de căsătorie, am luat contactul său și i-am explicat situația cu soțul meu, mi-a spus că soțul meu a fost manipulat de forța întunecată, mi-a spus câteva lucruri de făcut și să fac o vrajă pentru mine, după șapte zile de vraja soțul meu a venit și acasă și a rupt hârtia de divorț, trăim fericiți acum, mulțumită dr. Ajayi. Nu vă fie rușine de problema dvs. căutați ajutor și rezolvați-l.

    RăspundețiȘtergere