luni, 19 decembrie 2016

POSIBIL ȘANTAJ LA FSB

De când am intrat slugă fără simbrie la feisbucul ăsta nărăvaș, mă ischitește, securistic, zilnic, la ce mă gândesc.

La început, cum se vede mai jos, răspundeam  speriat de minunățiile pe care mi le permitea. Apoi am prins olecuță de cheag la minte și am prins să-i trag feste. Bănuiam ceva necurat.
Și era!
Dovadă aceste returnări de  exact un an, bune dovezi de șantaj.

Acum pot să mă destăinui, puținilor interesați, că,  de fiecare dată, eram beat, când îmi scriam declarația zilnică.
Și nu-ș' dacă m-am trezit!?
.........................................

La ce să mă mai gândesc?!
O fac alții pentru mine.
Eu,când m-am sculat, m-am scărpinat, crieru' mi-am stimulat, nespălat, neîmbracat și m-am pus pe recitat:
Te uită cum ninge Decembre
A prins promoroacă și clampa...
Ziua ninge, noaptea ninge,dimineața ninge iară
Cu o zale argintie se îmbracă mândra țară!
Cu limba înnodată de atâta poezie, mă uit pe geam și mă întorc în covru;și iau recitatul în răspăr:
Plouă,plouă, plouă
Vreme de beție
Și s-ascult pustiul;
Ce melancolie!
De-atâtea nopți aud plouând ,
Aud materia plângând...etc
Beau o cană de trascău, îmi trag plapuma peste cap, ca să dorm, ca urșii mei, de sub Rarău. Până-n primăvară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu