luni, 3 septembrie 2012

Fără titlu

1.Sunt nevoit să-mi temperez elanul de analist al evenimentelor zilnice.
Nu că nu mi-ar place! Dar măiastra mea, Madam Ţăţoiu, a repetat miracolul Păsării Phoenix , adică şi-a ars brazdele milenare ale obrajilor şi, cu tenul catifelat, suav- renăscut, asemănător bucilor unui bebeluş trofic, a invadat toate canalele de televiziune.
Şi vorbeşte, şi vorbeşte despre tot ce-i în Lună şi în Soare. Mai fă faţă taifunului, Ioane!
Trec la colţ şi aştept firimituri din dărăbul de talent straşnic al profesoarei mele.

2. Mi-a fost dat să aud enormitatea secolului din gura premierului meu. Numai gafe şi cretinisme îi radiază mintea acestui adolescent întârziat: Cică România a reditat tragedia Libiei. Adică, Băsescu şi ai lui au chemat Europa să ne distrugă ţara, ca să-şi adjudece ei victoria la referendum; cum au făcut libienii, cerând bombardarea oraşelor stăpânite de Ghadafi de către NATO! Reiese clar antagonismul: Base = revoluţionarii libieni; Ponta = Ghadafi! Verificaţi, recitind declaraţia.
Poate stiţi ce specialităţi se tratează la Sitalul nr. 9, din Bucureşti!?

3. Un oarecare Ghişe, un fel de sicofant* modern, protesta cu o duzină ( destul atât!) împotriva alaiului de nuntă al fiicei lui Băsescu. Asta i-i meseria. Şi banul se face cu sudoare. Numai că un amănunt m-a îngrozit: când a zărit o cameră de filmat a unei televiziuni, a tras de braţ o femeie, din planul al doilea şi a pus-o să afişeze un panou. Iar nimic deosebit, până să citesc scrisele; când am înlemnit: EBA, ÎŢI DORESC CASĂ DE PIATRĂ, LA CIMITIR!
Avem un popor cu o puternică moralitate creştină!

*denunţător, pârâtor, clevetitor. (O fi fost informator la viaţa lui? )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu