marți, 28 ianuarie 2014

Deocamdată, îl beau, de-l rup!

Uraaaa! Frati Români! Am reuşit cu revelionele multiple! Mă aflu, bine înţolit, printre vioii pensionari ştrengari , greu de potolit de la spargerea multor recorduri. Sunt cam suspicioşi şi poate invidioşi pentru plusul de atenţie protocolară care mi se dă. Aştept îmbrăţisarea şi sărutări cu prezidentul. Joacă bine tipul; întârzie pentru că vrea să guste ovaţiile şi năvala strângerilor de mâini. Eu o să aştept să mă distingă el în mulţime şi să savurez descoperirea mea în sală. Să crape toţi! Dacă mă ia la masa lui -şi mai bine. Mi-a sugerat, deja, să-i devin postaci personal, cu texte "de inimă!" O fac bucuros, că tocmai am fost dat afară din aceasă meserie. Deocamdată, îl beau de-l rup! Mi-am                                                                                                                                                               amintit, la timp, sfaturile soţiei lui Pristanda", referitoare la jumulirea lui Tipătescu:  " Ghiţă, Ghiţă!  Pupă-l în bot şi papă-l tot!" Aferim, 'Coană mare!                                                                                                                          
PS. Am obţinut de la un ştirist două imagini (marcate cu numele publicaţiei ), ca să vă probez veridicitatea situaţiei. Dacă îmi descoperiţi moaca, dau câştigul pe o lună din "Comentarii!"
Pe mâine, la alt revelion, al dv. nuntaş, ici mai jos:                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu