miercuri, 29 ianuarie 2014

Dialog cu surdul

Am doua fete-cucuiete! Niciuna , spre norocul lor, nu-mi seamănă la minte. Una - dăscăliţă, mă alimentează cu poante şi întâmplări de la geniile pe care le cultivă ( v. ALEX  şi premiul Nobel-29 sept. -'013,etc ) . A doua - " urechiţă"de meserie îmi face capul călindari du nostimade despre pacienţi (v. Nasstrâmbăul, 3 ian., '011 )
Le-am citat aici, cu ciudă, pentru că mă scot din sărite şi pentru că ştiu că nu-mi citesc blogul!
 Păi,  să vedeţi: una constată că mi se toceşte auzul. Şi, în loc să-l repare, după meşteşugul profesiei, protestează: " Da' ce vrei, tată, să te fac tânăr?!"
 A II-a îi ţine hangul, înghiţindu-şi râsul: " Lasă, tată, abia nu mai auzi toate prostiile din jurul tău!" Zic în gând ceva cu mă-sa, iar cu năduf răstit: " Aşa-i dacă iei copiii la baie, îţi mănâncă săpunul!!"
Toate aste le-am scris, ca să amân concluzia că-s tare de o ureche şi  să vă aduc în faţă vinovaţii... 
Dar adevărata mea boală e cheful de vorbăraie; până la leşin!
 Or, cum să încheg dialog cu timpanul meu din piele de toval*? Teoria comunicării stabileşte ca a doua condiţie a realizarii,  mesajul E să ajungă nemodificat la R !
Altfel, se dă peste cap dialogul: 
-Bună ziua, lele Floare!
- Merg la badea cu mâncare.
- Lele Floare, da' eşti surdă ?!
- Mămăligă şi cu urdă.
 Aşa aş  ajunge să dialoghez, feri, Doamne!
Conştient de ridicolul siuaţiei, recurg la dialogul scris, încă accesibil, având avantajul acestui blog. Numai că , deşi tot scriu şi scriu şi iar scriu,  nu am nici un interlocutor.  De aici angoasa care mă pulverizează în depresie curată.
O să ziceţi ca nu deschide nimeni uşa blogului!? Aş! Se învârte contorul mai dihai decât cel de la gaz: Azi, până la afişarea postării, = 52 de musafiri; ieri = 77; pe luna trecută =1156 de rătăciţi! Şi nici măcar un singur "bună-ziua?". Mă tem să nu aibă  rândurile mele efecte  narcotice.  Că am mâncat multă cânepă la viaţă, sub formă de julfă ( juflă ), lapte de buhai şi alte bunătăţi halucinogene.
 Să dau vina pe conţinut?  Postarea " Cum era pedepsit violul în codul... " a fost "violată"  de 98 de ori în ultimele 2 zile  şi fără...urme!
 Sunt decis să descopăr făptaşii, să-i cetluiesc în obezi** şi să obţin daune morale pentru boicotarea dialogului cu surzii.  Sancţiune: să vorbească necontenit trei zile la un stâlp de telegraf!
Pusesem la cale cu hackerul Guccifer să vă spargă conturile, dar l-a pus Cel cu Coarne să înceapă cu şeful SRI. Caut altul; aveţi vreo pilă?; ofer iertare. 
Aştept Capitala!
Imaginea sub care se ascundea sub un afiş hackerul Guccifer, alias Muc cel mic,. înainte de a fi prins de SRI


* - piele groasă, de bovină, pentru ciubote.
**- a lega pe cineva fedeleş de o roată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu