duminică, 26 ianuarie 2014

Intr-o ţară sub zăpezi

Graficul celor mai populare ţări printre cititorii bloguluiSă analizăm harta  care străjuieşte hotarul blogului meu iubit de întreaga Omenire: din zori, când am ieşit să sap cărări prin nămeţi, ca să vină cruciaţii eterului la căldurica postărilor mele, mi-au sărit între ochi Cerberii lumii (vezi harta furată de satelitul meu, spion credincios!),de la Est, de la Vest. Până şi Alemania s-a pitit strategic în spatele Românicăi, arată harta.
În loc de cărări am trecul la tunele-- protecţie strategică--bună rău (!). Tunele permanente, că se renunţă la încălzirea globala, capodoperă umană, de dragul unei semiglaciaţiuni care începe de azi. Drăguţului de Soare i s-a făcut silă de a treia sa planetă şi a tras storurile înspre noi; începe tremuratul pentru vreo mie de ani!
Am comunicat Puterii ideea mea cu tunelul. A devenit secret militar. Aşa că se sapă în toată ţara. Dacă mai ninge, ne-a pus Dumnezeu mâna în cap! Prin tunele e mai cald, ca în igloou-rile eschimoşilor--economie de energie; dacă moare cineva, se dărâmă zăpada peste el, economie la teren,  la cheltuieli de ritual. Başca posibilitatea de a fi repede declarat sfânt, că nu putrezeşte. Metroul va deveni o bagatelă; populaţia se va înmulţi în progresie geometrică. Doar întunericul creşte libidoul!
Mă pregătesc sa fiu desemnat Comandant Suprem, ceea ce nu mi-am visat nici în beţiile mele supraliminale*.
Intrari in tunele.Imagini aduse de satelitul meu -spion. Secreta sursa
Casa mea viitoare

  Aşa mi-am descărcat fierea duşmăniei pentru uriaşii de pe harta, (Scylla şi Caribda, nu?!?) care îmi ameninţă blogul.
Am pus la prăjit un lighean de sâmburi de bostan,  iar la fiert --o deca  de vin-sânge de urs.
Intraţi pe ferestrele pisiului, dragi rebegiţi, la taifas!

PS- Au prins să vibreze tunelele mele, la bubuitul unor enorme megafoane (cam pleonastic, dar expresiv), instalate pe o şeniletă ISU. Ne cheamă la o nouă petrecere, organizată  nu'ş de cine. Ori primarul (psd), ori prezidentul (pnl ), că altcineva nu poate fi; alte partide n-au ajuns încă pe la noi.
Dacă mă duc, ori veniţi cu mine, ori vă daţi la seminţe şi udatură, în lipsa mea şi pe gratis. Poate mă votaţi, cine stie!

*-Peste pragul de sus al percepţiei conştiente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu