sâmbătă, 29 decembrie 2012

Contorul nebun

Am avut un "azi" ciudat,  fără Moş Crăciun, fără dulcegăriile din filme americane asortate, chiar făr'de colinde, care miroseau , deja, de la o poştă a manele.
Am avut o zi  cu  o revelaţie neconfortabilă,  privind "contorul " blogului:  a cam luat-o razna; mai dihai decât cel de la gaze (care mă lasă lefter). La 1 dec. marca 6000 de accesări  pe anitzei- blog; acum a trecut de 7000! Să vedem ce s-o fi întâmplat.
Exclud,  aprioric,  ipoteza că au dat năvală cititorii, zi şi noapte, fermecaţi de volutele frazelor, sau de adâncimea ideilor. Atunci ce-o fi fost?  Reiau cuvântul - REVELAŢIE!
 Au descoperit cititorii câteva poze capturate de la alţii, mai ales cu maimuţe, antropomorfizate de mine în parlamentari. Răutate sadea! "Crimă de lezmajestate!" or fi urlat rudele primatelor; iar "servicili" or făcutără  scurtă la mână,  transcriind insultele mele, pentru proces.
Numai că mă apără av. Tacitus, în ANALE: "Actele au fost în cauză, cuvintele rămân nepedepsite!" Această ofensă a dispărut, însă,  din C.P. europene, deci scap fără ocnă.
Altă cauză a multelor accesări stă  în seriile de bancuri,  plagiate, oferite cu bonomie, în acest răstimp.
 Dar, ca să fiu sincer, dacă spun eu un banc, se depopulează toată mahalaua, astupându-şi urechile.
  Alt motiv de vizită pe blog, nu mai aflu.
Destrăbălarea la care m-am dedulcit îmi creşte corniţele infatuării;  spre şleahul Iadului. Păzea, Ioane!
Redevin om serios, caut teme academice, cu bibliografie la subsol, cu citate marcate prin ghilimele şi cifre de ordine riguroase.Le arăt eu iubitorilor de bancuri, mai ales politice!
Ce ziceti de valorile ezoterice ale numărului 12? Eu nu zic nimic. Dar a fost, parcă, o zi fatidică - 12: 12: 12:12:12 (adică, ziua de 12 decemvrie, 2012, ora 12,12 minute şi 12 sec.) Fantastic!
Se poate scăpa un asemenea eseu?
Sau,  la aventura din 1070 a împăratului Ludovic al IV-lea,  la trecerea Alpilor,  în drum spre Canossa,  nu vă salivează curiozitatea?
Dar cred că se va  opri de tot contorul. (Nu cel de la gaz!)

Un comentariu:

  1. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere