duminică, 24 august 2014

Criza de litere romanesti

Avantul meu de a popula paginile blogului si cu altceva decat cu anoste bancuri s-a dus pe vanturile care au spulberat si grandioasa defilare de la 23 augustul acestui an, al pritocirii noului Presedinte de Romania.
 Am dat gres!
De vina nu-i numai uleioasa mea lene moldava, ci si murmurul bocit din rugile pusnicilor din Rarau care se urca, si ei si rugile, spre Domnul, pe aripile din negura noptii.
Dar vina- vinilor sta in burduhosul meu PC. A mancat graunte otravite de furii eterului care au aflat ca ma voi dezlantui in comentarii politice. Isi platesc soldele de la mai - marii neamului, pacalind ageamii ca mine, care nu raman cu alte cai de comunicare decat miorlaitul de urs al buciumului. Numai ca oierii, cand aud,  se intorc prin somn, pe toharcile dintre oi, crapa un ochi spre crucea cerului, nu vad Gainusa; si rad de nebunul care buciuma.
Si nu inteleg de ce nebunul amesteca modulatii  menite, despre razmerita cu tradari boieresti si zvon de puhoaie muscalesti la hotar. Si cu suspin de voda  a mazilire si ciocoime noua lingand farame de prescura din poalele lui Daniil; (nu sihastrul lui Stefan!).
 Am aruncat si buciuma, si fluiera si tilinca de leustean a mesterului Lacatusu ca netrebnice la vreme de internet!
 Si, din zori, am purces la stana vecina, sa iau cu chirie laptopul Baciului: litra de tarie/zi si doua ceasuri de  dat la strunga mulgatoarele, ma costa! Mi-l da ieftin; ii crisca si lui masaua ca i-o fugit strungarul la capsuni si fete in Spania.
Accept bucuros plata, ca sa astern ganduri criminale. Cand colo word-ul piticului-PS n-a auzit de semnele diacritice de pe unele slove romanesti. Vai mie!, vai tie!
Tuica am dat-o, laptaresele se cer manate, politicalele se cer pieptanate!
Asa ca, rogu,  abonati-va! La fiece postare accesata dau bonus o cana de lapte proaspat de oaie si o canita de afinata.

Ps1- Nu pot citi cele scrise; zgarie rau lumina ochilor!
    2- Laptopul nu i-i de folosinta Baciului, pana nu incepe , in toamna, marlitul oilor, ca sa aiba, la fix, fatarile mieilor de primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu