joi, 1 iunie 2017

DIALOG la...mare distanță

COPILUL DE ACU' 20 DE ANI
NU spunea atâtea minciunele, câte le croșetezi tu, ici - mai jos, ca să evoci cei doi ani de când ne întâlnim în eter. Mi te amintesc, cât pot, ca pe o persoană care n-avea nevoie de un așa dascăl, precum acela pe care îl hiperbolizezi tu aici, fiind în stare să se autodefinească.
Dar înțeleg și de ce m-ai împopoțonat atât:...

Nadia Nadi
Nadia Nadi Nu am exagerat cu nimic!!! Imi place de mine pentru ca incep sa scriu din ce in ce mai mult cu sufletul si mai putin cu mintea care analizeaza prea mult. Fiecare cuvant pe care l-am asternut e atent filtrat prin harpa mea sufleteasca in asa fel incat sa rezulte doar muzica lui. Am uitat sa mentionez, totusi, simtul umorului pe care il aveti si pe care il ador!


Hehe, astăzi se sărbătoresc 2 ani de când suntem prieteni prin intermediul noilor tehnologii însă nici nu stiu când au trecut anii în care erați prezent pentru a mă învață a scrie, vorbi și gândi românește corect! Și nu doar atât! Ați deschis o adevărată fereastra în inima mea spre curiozitate, explorarea frumosului și drag de graiul românesc! Mulțumesc cu sufletul copilului pe care l-ați cunoscut acum 20 de ani si cu tot respectul adultului care am devenit! Cu drag de 1Iunie!

Nadia şi Vani sărbătoresc 2 ani de prietenie pe Facebook!

Fotografia postată de Vani Ani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu