duminică, 20 octombrie 2019

Europarlamentare, în '019!

  • Azi, e fără gândire!
    Azi e numai cu trezie.
    Așa că sorb imagini, din pixelii tinichelelor mele antedeluviene. Am deschis două televizoare si pentru ochiul stâng și pentru acela drept. Că n-am dat în „orbu' găinii”!
    Si ce-mi mai place!
    Cozi! Cozi! Cozi!!
    Nu la parcuri, nu la spectacole, nu la crâșme.
    Nuuu!
    La secțiile de votare.
    Și... ce-mi mai place!
    Noutatea e pentru mine dublă:
    * în toată Europa, de stau apusenii în coadă, de mirarea cozilor. Simt chiar invidia...că ei nu pot așa ceva!
    ** cozile au un nou nerv, acela al tinereții.
    Grăbiți-vă să mă verificați; joviali, incredibili de calmi, naturali, de ai crede că de la anii 18, pentru unii împliniți chiar azi, n-au făcut altceva decât să stea la cozi, să voteze.
    Unde ați fost, frumoșilor nemernici?!
    Azi, se pare, au aflat despre Ahile*, care, pe la vărsta lor,
    s -a apucat să curețe Grajdurile lui Augias.
    Nu cu forța brută, de care nu ducea lipsă, ci cu mintea lui proaspătă.
    Drag și sălbatic popor român!
    A venit sorocul să se încheie Revoluția Română, începută de trei decenii.
    Se încheie PRIMĂVARA ROMÂNĂ!
    „Mi-am văzut visul cu ochii;de-acum pot să mor ferice:
    Astăzi lumea ne cunoaște. ROMÂN zice - VITEAZ zice!!”
    Si ce profet e veselul meu Alecsandri!
    ( Numai de nu s-ar dovedi a fi Kassandra, fiica lui Priam, regele Troiei.)
    *) Erată:Trebuia HERACLES, mama lui de hoț!- NEURONUL!!
    Las neschimbat, în text, pentru că gugumănia a fost descoperită cu acuitate ,de cel mai mare prozator contemporan, Const. Arcu, care mi-a făcut onoarea de a pierde timpul cu nimicurile mele.
    Păstrez docomentul, că, poate , în timp, cineva, în Istoria Literaturii, va cita cazul , ca semn al apropierii maestrului de poporul incult!
    Comentarii
    • Ana Maria Am o nespusă bucurie că ne-am trezit...într-un final,mai există speranță de dreptate,echitate,adevăr!!!
  • Constantin Arcu Frumos text și tonus excelent! Expresia despre curățarea grajdurilor lui Augias se potrivește ca mănușa situației (cu precizarea că operațiunea a fost executată de Hercule). Să nu aveți îndoieli, nimic rău nu se mai poate întîmpla. Deja e foarte bine. Nu e un vot împotriva unei părți a românilor, chiar dacă au votat altfel. E un vot apăsat împotriva corupției! Îmi cer iertare pentru intervenție. Gînduri bune!
    4
  • Manuela Borhan Poate nu!....
  • Manuela Borhan Poate nu va fi Kassandra...
  • Vani Ani La magazinul închisorii- Aveți mazăre? Da, dar din Madagascar! Dar dragne? -Acum descarcă. Mâine, servim!
  • Constantin Arcu Din nou îmi cer scuze, domnule profesor. Abia acum am descoperit erata Dvs.! Mi se întîmplă și mie frecvent, nu-i nici o gugumănie. Aia cu grajdurile a fost una din celebrele munci ale lui Hercule, ceea ce știți foarte exact. Scăpările astea se produc Vezi mai mult
  • Emil Rotaru Imi plac ironiile -elev -profesor-profesor -elev...sa fiti fericiti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu