marți, 19 octombrie 2010

INTRE MENGHINA CONTRARIILOR - PROIECTE

Am dileme,trileme ,sau cate -leme or mai fi:ce caut eu intre blogisti?(da-da,stiu "bloggeri").
Iesisem,bucuros,la taraba personala si mi-au cazut in cap reprosuri neasteptate.O colega,purtata,pe bune,prin tari si literaturi a ramas consternata cand a aflat ca am ajuns in stare,sacrilegiu,sa deschid un blog;s-a afurisit ca nu-l va accesa niciodata.
Atunci ,reflex de aparare , am hotarat sa ma diversific,in opinii,dupa alchimii aleatorii,si pentru destepti (toti cititorii mei),si pentru prosti (lipsa pe blogul meu).
Si am deschis urmatoarele dughene=raioane de supermarchet:de filosoficale,de suflet albastru,de targ=agora,de beletristica,de politicale si ce-o mai fi.L-am urmat pe uitatul Heliade,care indemna,cu aproape doua secole "scrieti ,baieti,orice si oricum,numai scrieti!"


I. DE SUFLET
a)De dimineata,am incasat o lovitura,de la nuspuicine ,de mi s-au facut terci toate celulele sufletului.Meritam!

2 comentarii:

  1. rf.I.de suflet: b)Azi la fel!(dintr-un film "-Nu trage dom'...,sunt eu...=si s-a prabusit,ciuruit.)

    RăspundețiȘtergere
  2. idem,mai sus:
    Pe sub frunze ,pe sub iarba,
    Gandul mi s-a stins ,sa soarba
    Cantec de culoare oarba.

    RăspundețiȘtergere