vineri, 19 octombrie 2012

Bitte!

Mi-a fost dat să cunosc mulţi tineri de valoare ieşită din comun.
În cinstea noului bac, acela pe care-l va lua tot neghiobul, de anul viitor, aş vrea să va prezint două exemplare rarissime de studioşi, cum nu prea mi-a fost dat să mi se bucure sufletul; unul, ridicat din lutul Miletinului, de pe la Prăjeni, altul din Târgul Botoşanilor.
Aş avea nevoie de date concrete, ca să vi-i prezint, dar nu le pot aduna de pe meridianele de pe unde scormonesc cu osârdie la rădăcinile amare ale învăţăturii, spre îndulcirea altora cu roadele ei.
Primul e prin Canada, sclipuieşte de-un doctorat în informatică şi se distrează, văzând cum este peţit pentru naiadele de pe la Apple, sau de la Pricetown.
Celălalt a ajuns cam la al XX-lea draft,cătând perfecţiunea lucrării sale de doctorat, iar Deutsche Bank îl pândeşte să-l transforme în cloşca ei cu puii de aur, spre bucuria burtoşilor Fritzi.
M-am bucurat să-l prind, pe ultimul, în insectarul persoanelor interesate de acest blog sub numele de " fluturele meu albastru". Dacă frunzăreşte aceste rânduri, îl rog să strecoare pe sub uşa blogului un CV gras, ca să pot alcătui măcar un profil slăbuţ.


-Bitte, mein blauer Schmetterling!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu