vineri, 16 ianuarie 2015

A3 -în pericol! Save!








Când am plecat la școala înaltă de la Târg, mama a făcut, din prag, semnul binecuvântării drumului și  mi-a umplut căpățâna cu sfaturi mai dihai decât cele „10 Porunci”. 
Nu le mai stiu pe toate, dar unul  mi-a mustrat adesea cugetul prin repetata lui încălcare: „Să nu te bucuri de răul altuia!”
 Și, până azi, încă nu-i înțeleg adâncimea. Și mă bucur din plin,de asemenea rău, atingând, adesea, starea de catharsis; apoi cad în durerea păcatului și-mi fac „mea culpa”, în accepția primei semnificații prin care s-a impus expresia. Și mă simt pocăit până la următoarea și apropiata culpă.
De-o pildă: citesc într-o moleculă de știre, scăpată în eter de un D.C.-ist (în clar- redactor la D.C. news) precum că A3 gâfâie spre faliment. Ca să scape, aruncă din lestul care-i împiedică plutirea micșorând salariile și  disponibilizând drastic dintre sicofanți.
Au  și făcut coadă teveurile la colivă, ca să inșface un dărăb cât mai zdravăn din ratingul așteptatei defuncte.
 Bucurie mare! Dar, de ce mă bucur și eu, chiar nu înțeleg. Cred că dintr-o câinoșenie atavică.
De aceea mă grăbesc să mă bat cu pumnii în piept ca semn de umiliță și să raționez calm,spășit,  la situație. Cătând soluții:
- 1.  Gâdea să umble, după străvechi obicei, cu Ursu, strângând firfiricii de relansare într-o sită cu zurgălăi;  
-2. Badea, maestru în scălâmbăieli, , să se ia la trântă pe un leu cu babele de pe motociclete; 
3. Oanele să dea cu ghiocul pentru aflarea stării varanului în pușcărie  
-4. Să  vândă A3 lui Băse, pe 1 euro, ca să-l ajungă porocirile și blestemele lor necontenite.

 Aștept ajutor pentru alte soluții de la admiratorii Anteniști!

UPDATE-Ora 19:45 ; Aflu mintenaș că Oana cea slaba a „făcut roiul”, astăzi, de la A3!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu