duminică, 30 decembrie 2012

LUNI, 31 XII, 2012 Apel la un vot special

Talentată?- Talentată! Bătăioasă? -Cât şapte haiduci! Băgăreaţă? -Precum picătura chinezească, (şi mai dihai decât ţânţarii din Botoşani!).
AMALIA DASCĂLU , un boţ cu ochii mari, de prin Prăjeni (ce nume predestinat!), n-a vrut să şteargă mucii celor din clasa zero, nici să dondăne "mi, ţi,  li " cu oacheşii din Tg. Frumos, cum îi predestinasem  la conclavul ursitoarelor pentru Şcoala Normală.
A vrut să descopere dacă,  din jungla spitalelor româneşti, mai poţi scăpa cu viaţă.
 Acum, scrie furioasă, trage de limbă, pentru anchete junalistice la o "foaie a vitelor de pripas" (cum suspina, mucalit, Eminescu ). Şi scrie zdravăn. O citesc cei cu nevoi spitaliceşti din Iaşi, care-i dau, cu mâhnire, dreptate; şi eu, care n-am ce face.
În timpul liber, mai culege nişte premii jurnalistice, mai câşligă nişte burse pe la Bruxelles, că nu se  înjugă la lucruri casnice, aşezate.
Am citit ieri că a fost nominalizată la un concurs haios la "România curată" (Ce titlu absurd! ) şi are cele mai multe voturi.
Ca să mă pun bine cu ea şi pentru pilele sale pe la bolniţe, am votat-o şi eu;  dar ar mai  trebui!
Ce ziceţi,  lunaticii mei internauţi, punem de- un premiu întâi?!
 Că tot ne-am prea învăţat cu votul; să nu ne pierdem îndemânarea. Chiar merită.
Deci, călcaţi "România curată" şi punctaţi cu aplauze  pentru eroina mea.

PS ora postării-09:16; că la  ora afişată de lădoiul meu am altceva mai bun de făcut.Gresita si ziua!

UPDATE-Am şanse să scap cu inventarul fizic neamputat:  fata mea e la Prăjeni. Satul stă cu stâlpii electrici  înfipţi în  nămeţi. Aşa că,  rândurile de mai sus  nu ar putea ajunge la ea decât cu caleaşca cerească, iar Dumnezeu n-are gând vrăjmaş împotrivă-mi.

UPDATE  - 17 ian. Multumesc pentru ajutor! N-a mers. Numai locul II!


LA MULTI ANI TUTUROR SI MAI ALES ACELORA CARE N-AU ALTCEVA DE FĂCUT DECÂT SĂ ZGÂNDĂRE  UŞA BLOGURILOR!

3 comentarii:

  1. lasati un link de la concurs ca sa mergem sa votam, ca nu e simplu de gasit pe site la Romania cea curata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place poanta " ca nu e simplu de gasit...Romania cea curata". Daca, totusi, o zici pe bune, atunci:1. neam de neamul meu nu stie nici ce-i ala link, nici cum sa-l las; 2.faci asa; tastezi romania curata;primesti "Romania Curata- Un portal...", faci plici! pe el(ea)si in stanga scrie VOTATI; pui deştul cum ai facut si pe USL! 3. ma inveti sa fac link.Te pandesc, frumoaso! Şi mulţam că apari!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc de explicatii. am gasit pana la urma. bata-i vina de ochelari, ar cam trebui sa-i schimb!

    RăspundețiȘtergere