vineri, 21 decembrie 2012

Apocalipsa-captura de bancuri


M-am gândit că-i mai bine să muriţi cu zâmbetul pe buze. Veţi fi mai fotogenici la Judecata de Apoi!

Așa cum era de așteptat, bancurile cu Apocalipsa 2012 fac ravagii pe internet, pentru că încă există oameni să le spună.
Programul sărbătorilor de iarnă, all inclusive, adica și Apocalipsa:
– 20 decembrie 2012 – pregătirea pentru sfârșitul lumii
– 21 decembrie 2012 – începutul sfârșitului lumii
– 22 decembrie 2012 – sărbătorirea oficială a sfârșitului lumii
– 23 decembrie 2012 – sfârșitul oficial al sfârșitului lumii
– 24 decembrie 2012 – Mahmureala de după sfârșitul lumii
– 25, 26 decembrie – Crăciunul
– 31 Decembrie 2012 – pregătirea pentru anul nou: brad, sampanie, cadouri, etc…
– 1 ianuarie – începutul noului an…
– 2, 3 ianuarie – mahmureala după anul nou
– 4 ianuarie – pregătirea pentru sfârșitul lumii… pe stil vechi
—————-
Antena 3: În trei zile Băsescu nu va mai fi președinte! Am invins!!
OTV: Senzațional! Urmăriți ultimele știri despre Apocalipsa în direct la Dan Diaconescu! Vrăjitoarea Lenuța va dă sfaturi cum sa vă purtați pe lumea cealaltă.
Libertatea: E ultima ta șansă sa fii fata de la pagina 5! Trimite o poză acum.
ProTV: Un copil a ars de viu și nu va mai apuca să vadă apocalipsa!
CanCan: Sursele noastre spun că Nicoleta Luciu va petrece sfârșitul lumii departe de iubitul ei.
Cotidianul: Mai ai timp să citești o carte din colecția Cotidianul!
B1Tv: Urmărește la Nașul dezvăluiri incendiare despre parlamentarii care profită de sfârșitul lumii!
Cosmopolitan: 10 sfaturi pentru o ultimă partidă de sex fantastică!
Sfaturi în bucătarie: Pregătește-ti singur coliva!
Aventuri la pescuit: Dacă apare peștișorul auriu, trimite-l la noi.
Cațavencu: Apocalipsa noastră e mai inteligenta decât a lor.
Gazeta Sporturilor: Piți, ne lași măcar după sfârșitul lumii?
Jurnalul Național: Pentru că sunt cel mai bun și genial, EU voi salva lumea! (semnat: Victor Ciutacu)
—————-
Nu-i nimic, maiașilor! Dacă nu ați ghicit, nu e un capăt de lume!
O elevă:  Dacă vine sfârșitul lumii, mi-am pierdut toată viața la școală!
Nu vă îngrijorați că vine astăzi Apocalipsa! Este deja mâine în Australia.

Un comentariu:

  1. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere