duminică, 30 decembrie 2012

Nimic nou sub soare

Stiri.BT mi-a făcut o plăcere, readucând cititorilor, deci şi mie,  imagini dintr-o lume pe care o credeam şi o doream moartă.
Am rugat pe cineva să pună  filmul şi pe blogul meu ca să vă bucuraţi/ întristaţi de el. Ceea ce a şi făcut:

http://www.desene-animate-online.net/ferma-animalelor/film-1954-video_43e9f5594.html

Un comentariu:

  1. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere