marți, 1 ianuarie 2013

Prima urare

La mulţi ani!
  Înşir cuvintele pe-o rază a soarelui fastuos din primă zi de an. Şi le trimit tuturor argo- internauţilor. ( Semnificaţia cuvântului format îmi aparţine, şi-i dau drumul în lumea virtuală!) A fost una dintre cele mai frumoase nopţi de "trecere", din memoria mea: cer senin şi liniştit, de auzeai colindul cometelor; ger - că-ţi trozneau şi gândurile,  o lună uriaşă!  Chiar am văzut poporul lunatic, făcându-mi cu mâna, de pe vârfuri de munţi!
Ceea ce a particularizat miezul nopţii trecute a  fost zborul inedit al lampioanelor ( să le botez "chinezeşti"),  care îşi legănau pânzele de fantomatice corăbii spre Steaua Polară. Mi s-a materializat imaginea mitică a Robinsonilor, a Cruciaţilor cosmici moderni, care scriu pe cer o nouă "Odisee." Acestora le dedic primele gânduri şi le fac o urare,  devenită clasică : SĂ NU MAI SECE SĂMÂNŢA VOASTRĂ!
1 ianuarie,2013, 12:03

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu