vineri, 25 ianuarie 2013


VREAU DIALOG!

Azi m-a vizitat o umbră cosmică, fluturând un nume parfumat, precum spuma primăverii. Şi mi-am amintit că mi s-a atrofiat gândul, de când n-am mai vorbit cu nimeni.
Sunt un oarecare, topit în dialog. Îmi ţipă celulele cerebelului după o lingură de vorbă!
 Cândva, românii  au ridicat un templu al dialogului între suflete cu un logo: " Daţi un leu / Pentru Ateneu!"
Ce-ar fi dacă l-aş adopta / adapta pentru a-mi clădi "opera"? Vă dau un leu, pentru un cuvinţel, pe blog!
Ştiu că nu-s , de două ori, original; o dată că preiau trucul cu Ateneul, a doua că repet păcăleala zilnică a unei blogăriţe: cum deschid scula asta cu internetul, o mână întinsă sparge ecranul şi miorlăie: "Dă click!, că nu-ţi cade mâna, promit eu!"
 Şi dau, şi dau, încât a câşligat un sac de cafea la concursul unde s-a profesionalizat.
Aşa că, stimaţi rătăciţi pe blogul meu, DAŢI UN CLICK! SIGUR NU VĂ CADE MÂNA! JUR EU!
 (Ar merge la  rimă şi cu Ateneu!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu