duminică, 19 ianuarie 2014

Gâ(n)dilisme de sezon

Mă tem că vă stric o  bunătate de dimineaţă. Adică, plângăcioasă, rece,
de-i tremură gogosarii pe vine, adică numai bine potrivită pentru o beţie bacoviană. Auziţi:
        Plouă, plouă,plouă.
        Vreme de beţie
        Şi s-asculţi pustiul...
        Ce melancolie!..
Cu răutate, caut o soluţie de curăţat melancolia. Iac'aşa!
Sunt fan Ponta! Mi-i drag!; când îi văd chipul, mă bucur spontan şi semăn cu ovalul ăla simpatic de-mi sare în ochi, când deschid messengerul. 
Deci vă aplic "soluţia Ponta". Din lipsă se surse (aş cumpăra şi copy-paste, dar târgu-i închis la ora asta), îmi gâdil neuronul până ce începe să râdă. Şi scriu ce iese

* Dragnea dă anunţul: "Pierdut PREMIER. Îl declar NUL!"
* Pe cine va propune Ponta preşedinte?
-Pe Ghiţă ciobanu'.
* -Unde s-a ascuns Ponta de Victoria?
 -În turma lui Ghiţă.
* - Şi cum a scăpat de sateliţii-spioni, care îl căutau?
   -S-a acoperit cu semnalul Vodafone.
* -Cu ce trage Ponta în justiţie?
   -Cu pistolul lui Bombonel.
* -Cum  ajunge Ponta  ciocoi la moşia lui Base?
   -Păturică.
* -Cu ce  acoperă Ponta acciza de 7 cenţi la benzină?
   - Cu 7 cenţi de oaie la Ghiţă.

Mi-i somn: o fi de la poanta!
Ps  Să le las, să nu le las...Domnul (POaNTA) cu ele!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu