marți, 27 august 2013

Din viitoarea carte cu bancuri a lui DIVAN

Din viitoarea carte cu bancuri a lui DIVAN. Cărţile scrise până acum nu sunt...bancuri!


Oamenii de știință britanici au inventat un dispozitiv care vă permite să treceți cu ușurință prin pereți. Ei au denumit acest dispozitiv UŞĂ.

Cercetatorii britanici au descoperit ca numarul picioarelor obosite este de doua ori mai mare decat numarul capetelor proaste.

Discută două prietene:
- Draga mea, ai terminat liceul şi universitatea cu lauri. Cum de ai devenit prostituată de lux?
- Habar n-am. Pur şi simplu am avut noroc!

De ce poarta scotienii kilt-uri?
R1: Pentru că oile se sperie la
       sunetul fermoarului...

R2: Pentru că oile nu stiu sa
                     deschida fermoarul...

Inainte eram sarac dar mi-am cumparat un dictionar de sinonime si acum sunt: nevoias, sarman, oropsit si necajit.

In unele familii moderne barbatul se ocupa de casa iar celalalt barbat castiga bani.

– Iubito, îi spune soţul soţiei, am invitat un prieten la cină.
– Cum? Ai înnebunit? Casa e cu susul în jos, n-am făcut cumpărături, toate vasele sunt murdare şi n-am chef să gătesc ceva special!
– Ştiu toate astea.
– Atunci de ce ţi-ai invitat prietenul la cină?
– Pentru ca sărmanul are de gând să se însoare…

Se aude un ciocanit la usa. Scotianul isi trimite fiul sa vada ce e. Fiul revine si zice:
- Tata, la usa e unul care strange donatii pentru noua piscina a orasului! Scotianul ii raspunde:
- Da-i si tu o galeata de apa!


Daca te-ai ratacit noaptea in padure, priveste spre steaua polara. Ea este mult mai mica decat problemele tale.

Vine soţul noaptea târziu acasă. Se dezbracă şi se aşază în pat lângă nevastă. Drăgăstos, începe s-o mângâie.
Soţia:
- Te rog, să o lăsăm pe altădată. Acum mă doare capul.
- Măi să fie! În seara aceasta, toate sunteţi bolnave?

Ioane, ai aflat? Mâine o să fie eclipsă de soare.
- Vorbeşte mai încet, să nu audă nevastă-mea…
- De ce ?
- E în stare să-şi cumpere o rochie nouă cu această ocazie.

- Iubitule, descrie dragostea pe care o ai pentru mine.
- E ca şi cum aş număra stelele.
- Oaaauu!… adica infinită?
- Nu, pierdere de timp.


Mama către fiică:
- Fiecare prostie pe care o faci
și fiecare noapte în care nu dormi acasă, e un fir de păr alb pe capul meu.
Fiica uitându-se la bunica încărun
țită, îi răspunde:
- Mdaa.. bune tradi
ții de familie mai avem.

Soţul, obosit, după o ceartă cu soţia:
- Dacă m-ai fi iubit, te-ai fi măritat cu altul!


Care este cea mai mare dorinta a dumneavoastra, a chelnerilor? intreaba un reporter in cadrul unui interviu.
- Clientii sa manance acasa, iar bacsisul sa-l trimita prin mandat postal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu