sâmbătă, 29 septembrie 2012

A înnebunit Oltchimul / Şi tu vrei să fiu cuminte?

Parcă nu mai funcţionează nimic, nici în mine, nici în ţară...
Am să chem OPC-ul să-mi sigileze cablul!
Ce altceva să fac, dacă, ascultându-l pe Tudor Gheorghe, cu un celebru cântec, îmi vâjâie în ţeastă nu cuvintele adevărate, ci"A înnebunit OLTCHIMUL /Şi tu vrei să fiu cuminte?"
Nemaisimţindu-mă responsabil pe gândurile proprii,dau iama prin bloguri, să ciugulesc ceva, în baza dreptului naţional la plagiat. Am găsit câteva paradoxuri drăguţe, pe care vi le "paste"ez mai jos.
Ca să zâmbiţi mâine, duminica ultimă din septembrie, aflând, cu adevărat,că au înflorit salcâmii; am văzut ciucuri opalini într-un copac din Parc!

NOTĂ: mulţi cred că versurile cântate de Tudor Gheorghe îi aparţin şi ele artistului. Nu, ele sunt scrise de un poet basarabean, pare mi-se, Arhip Cibotaru.


PARADOXURI

1. De ce “prescurtare” este un cuvânt asa lung ?
2. De ce soldaţii Kamikaze purtau o cască ?
3. De ce se sterilizeaza acele cu care se fac injectiile condamnaţilor la moarte?
4. Care este sinonimul cuvântului ” sinonim ” ?
5. De ce nu exista mâncare de pisici cu gust de şoarece ?
6. Daca nimic nu se lipeste de teflon, cum e lipit teflonul de tigaie ?
7. De ce balerinele merg mereu pe varfuri ? Nu ar fi mai simplu sa angajeze balerine mai înalte ?
8. Vreau să imi cumpăr un bumerang nou. Cum pot să scap de cel vechi ?
9. De ce localurile deschise non stop au încuietori ?
10. De ce avioanele nu sunt fabricate din acelaşi material din care sunt făcute cutiile negre ?
11. Cum poate avea Donald nepoţi daca nu are fraţi sau surori ?
12. Adam avea buric ?
13. Daca Superman este aşa de deştept, de ce işi ia chiloţii peste pantaloni ?
14. Cand faci fotografii cu Mickey la Disneyland, omul din interiorul lui Mickey zambeşte ?
15. Când o maşina merge, aerul din interiorul pneului se invârte ?
16. Daca o pisica pică mereu in picioare şi o bucata de pâine cu unt cade mereu pe partea unsă, ce se intâmpla dacă legăm o felie de pâine unsă cu unt de spatele unei pisici şi aruncăm pisica pe fereastră ?
17. Ce culoare are un cameleon când se uita intr-o oglindă ?
18. Atunci când omul a descoperit că vaca dă lapte, ce cauta el de fapt in acel moment?
19.Daca un cuvânt este scris greşit intr-un dicţionar, cum ne dam seama?
20.De ce deşteptul ăla de Noe nu a strivit cei doi ţânţari?
21. Oare lucrătorii de la fabrica de ceaiuri Lipton au pauză de cafea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu