vineri, 10 august 2012

Fără politichie!

1. O puţoaică ( în intenţie - puştoaică, dar las aşa!) mă pândeşte de mult, a răzbunare, să mă prindă cu garda jos. Aşa că, nici nu s-a uscat cerneala postării din 4 aug., că mi-a şi sărit în cârcă.
Puneam acolo nepriceperea unor lucruri din politică ba pe seama caniculei, ba pe seama unui alzheimer mititel. Plăcându-i a II-a ipoteză, mi-a prescris iute nişte pilule şi s-a oferit să-mi devină „badantă” *. Ştiind-o bine mobilată la minte, şi la etc , am înghiţit găluşca, i-am acceptat tutela, cu singură condiţie- schimbarea culorii hapurilor. Aştept răspuns!
*badante=it. îngrijitoare de bătrâni; de regulă, româncă cu licenţă!



2. Sunt colecţionar de lepidoptere; astea sunt nişte fluturi pe care îi prind în eter, pe unde se zbenguie cu zborul lor graţios şi imprevizibil. Le pun pe blog o mâzgă de parfum exotic şi-şi lipesc aripile definitiv. Apoi torn peste ei boabe de chihlimbar şi-mi atârn prada într-o casetă intitulată amăgitor-manipulator PERSOANE INTERESATE.
Aseara mi-a căzut în ghiare un splendid exemplar (FOTO).Se rătăcise din walchiria lui Wagner: a zărit lumina şi s-a prins!
I-am cântat precum Loreley de pe stâncile Rinului până l-au acoperit apele de chihlimbar.
Cezar, fluturele meu albastru, meşterea pe la Bonn o formulă magică de făcut bani, pentru Deusche Bank; într-o teză de doctorat. ( Am aflat că a scris până aseara 17 drafturi şi-i nemulţumit de ele. Idee: dacă i le fur, om mă fac, fac şi bani şi mai scot încă 16 doctori pe lângă mine!).
Urmăriţi aventurile noului meu fluture!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu