miercuri, 6 februarie 2013

Partir, c'est mourir un peu!

Azi mă simt ca dracu'. O simpatica modoveancă, aceea de mi-a pus plumbul în mână, să-mi încep blogul, pleacă. Nu'ş unde!
Îşi lasă neprăşit hectarul de blog, deja potopit de buruieni şi s-a pus pe băgăjit, pe trenuit, către nicăria.
Chiar o cunoaşteţi: mi-a scos sufletul la corvoadă zilnică: ba să râşnesc la cafeaua dintr-un concurs, punându-i la teşcherea mii de puncte, ba sunându-vă pe voi,  la votul de la România cea curată; unde a  luat respectabilul loc doi, în concursul cu un singur concurent. Când uitam, mă trezeam luat de urechi cu vorbe luminoase: " Votează, că doar nu-ţi pică mâna; garantez eu!"
Dar o iert şi-mi imagez ( am o imaginatie bolnavă rău), că o aleargă visuri năbădăioase.  Or fi speriat-o feromonii miorlăiţi de mâţele de pe coperişurile primăverii? sau Eva i-o fi opintit lui Adam mărul în gâtlej ? Cine mai ştie?!
 Mi-a tăiat şi cheful, în fală, că-i ultima ei zi de muncă la Iaşi. 
Mâine,  inghesuie, în şipul amintirilor, amurgul de pe Bahlui , să-i fie pământ de Anteu, în saltul către Ţara Făgăduinţei.
 Mă şi bucur pentru ea. Cu răutate, ca în tot ce fac; o să afle adevărul ticălosului de franţuz:
Partir, c'est mourir un peu!
                                                                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu