vineri, 7 martie 2014

Farmec şi miraj din tinereţea lui Faust ( 97 puncte )

Mulţumesc Domnului  că mi-a  adus o temă mai pe suflet, care să  mă scoată din truda,  de Sisif, cu un caşcaval care se încăpăţâna  să nu intre în clipul regizat de mine.
Acum, altă făină se macină la moara inspiraţiei: tot parfumuri cu şoaptă de primăvară, printre foşnete de mătăsuri şi surâsuri tainice! Şi toate - ascunse sub vrajă de Farmec
Mai multe or să fie ancorele cu care mă agăţ în dezvoltatre subiectului. Prima este cerinţa de a povesti o situaţie în care ţipam după un odorant eficace. Mai ieri!
Am trăit eforturi, enervări, exasperări, încât m-au trecut toate sudorile.
   Apa, antiperspirantele uzuale, efect-ioc!  Prima dovadă a fost reacţia javrei noastre, care s-a ascuns cu nasul sub o pernă: ai mei s-au alarmat, căutând uşa. Puţeam precum efluviile violente ridicate la un concert din piaţă, unde spectatorii şi-ar fi turnat câte o găleată de colonie ieftină în cap, ca să ecraneze miasmele emise în înghesuială.
Norocul meu că reţinusem ceva despre antiperspirantele  de la "farmec", din colecţia Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan: 
                                                  -deodorantul antiperspirant Gerovital H3 Splendide;
                                                  - deodorantul antiperspirant Gerovital H3  Natural;
                                                  - deodorantul antiperspirant Gerovital H3  Sensitive
                                                  - deodorantul antiperspirant  gerovital H3  Fresh. 
Le umflu pe toate,  o zbughesc acasă şi ţuşti! in cada cu spumă!  Apoi mă învelesc cu farmecul delicat, proaspăt, balsamic din produsele cumpărate. 
Şi devin eroul zilei: Javra îmi sare pe genunchi, etc -în braţe. Cu nasurile înfipte în epiderma mea liniştită. Dar mi-au subtilizat rapid şi averea de la "Farmec"!
Abia acum, am răgazul pentru documentare asupra factorilor care m-au ridicat în vecinătatea catharsisului.
Aşa mi s-a înfipt în memorie a treia ancoră sugerată la introducere: imaginea unei femei impunător-maiestuoase păşind visătoare printre creuzete, retorte şi alambice, cu reflexe din "Doctor Faust".
Era Ana Aslan, căutătoarea magiei tinereţii fără bătrâneţe. Mi-am reamintit despre ecourile de speranţă în moleculele procainei, despre  şirul de monştri sacri ai lumii, incolonaţi sub teroarea frigului din oase spre noua Meka a tinereţii nemăsurate. Îi recunoaşteţi?
Sir Winston Churchill, Picasso, Chaplin, Indira Gandhi,  Salvador Dali, Onassis, Marlene Dietrich, Kennedy...Şi toţi vin cu speranţă la elixirul Anei Aslan,: Gerovital!
Un mare brand  al României, GEROVITALUL, stă , azi, la temelia produselor FARMEC, atestate simbolic de semnătura Anei Aslan, acest Faust travestit al magiei întineririi din România. 
Prin SuperBlog 2014-De 8 Martie: Sănătate şi, mai ales, TINEREŢEA prelungă,  intuită de
 Ana Aslan, TUTUROR FEMEILOR antrenate in acest concurs!(Organizatori,sponsori, jurii,concurente-)La mulţi ani!
farmec

2 comentarii:

  1. La multi ani si tie, nu de alta dar de bunastarea barbatilor depinde sarbatorirea femeilor. Deci, vezi? Suntem extrem de interesate... Cat despre Farmec, este prea inradacinat in traditia noastra ca sa-si faca griji despre piata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi azi: FERCIRE!
    Cât despre Farmec, o vorbuliţă, in contra ta: Vai de de firma care rămâne numai cu afişarea tradiţiei şi nu dă din coate să dovedească urcuşul, în timp.
    Atenţie ,"Farmec", (care nu citeşti asta!): adauga la logo-ul tău versul dintr-o fabulă,
    "Slava strămoşească- pe strămoşi cinsteşte!" Ce zici, Spunşi...?

    RăspundețiȘtergere