marți, 25 martie 2014

De la Lime, cu gura pungă de acreală!

Când am afişat nota la proba a VII-a ( 5,60), făceam un fel de haz de necaz, dar fără motiv, întrucât, în portofoliul meu de-o viaţă, ar fi o notă... chiar bună. Aşa că nu înţelegeam consolările prietenoase primite, până ce nu am fost avertizat că sponsorul- corector are probleme de onorabilitate. Încă din primele comentarii la publicarea subiectului au apărut rezerve (v. Mădălina), dar trecute cu vederea.
Am devenit atent după ce veşnicul"binevoitor" mi-a trimis adresa blogului www.preludiulcuvintelor. wordpress.com, în care d-l Andrei demonstra nişte nereguli în activitatea  de imagine firmei -sponsor, L.S.
Am repetat investigaţiile şi s-au probat toate observaţiile, chiar cu ceva adaus. N-am cerut recorectarea, ci am informat SuperBlog, organizatorul concursului despre ţinuta (non)deontologică a sponsorului. De la care aş aprecia punctajul 1 ( din100 posibile.) ca mai onorabil , circumstanţial.
 Reproduc postarea pertinentă a d.lui Andrei, obligându-mă să-i obţin acordul La refuz, mă oblig să dispară copia abuzivă.

PROBA 7. TU CUM TE MENȚII ÎN FORMĂ?

Posted on March 17, 2014  andrei
Inițial – am pornit plin de entuziasm să-l rog pe Andrei să ne povestească despre cura lui de slăbire, despre cum anume a scăpat de 15 kg în mai puțin de două luni. Asta în contextul probei propuse de LemoSilhouette. Mi-a trecut însă repede, din 2 motive:
  • punctul doi din criteriile de jurizare, anume acestea: 1. Includerea unui exemplu personal sau a unor informatii din concluziile unui studiu privind orice ingredient sau metoda ce faciliteaza slabirea – pondere 33%
    2. Includerea cat mai multor imagini reprezentative legate de slabire, din perspectiva abordata in articolul vostru (daca nu va apartin, va rugam sa mentionati sursa) – pondere 33%
    3. Originalitatea in includerea unor referinte privind ingredientele exotice din LemoSilhouette – pondere 33%. Dacă primul mi se pare OK, iar ultimul… acceptabil (adică… se consideră originală men
    ționarea faptului că l’arginina (ingredient component exotic al LS) e benefică pentru tratarea disfuncției erectile și că printre reacțiile adverse (în caz de consum pe perioadă lungă) se află, de exemplu, guta? Sau că nu e recomandată pacienților sub 18 ani (știu o grămadă de grase sub 18 ani…)) – punctul 2 mi se pare penibil! O dată pentru că nu văd de ce aș pune poze cu mine pe sistemul before and after, doar pentru un 33% dintr-o notă (și să ne înțelegem – MULTE poze!) și doi la mână pentru că așa ajung la motivul doi pentru care l-am oprit pe Andrei din a povesti:
  • am intrat și eu, ca tot omu’, pe site-ul LS, să văd care e treaba. Și ce am aflat? Păi de exemplu un video care trebuia să ne explice beneficiile ananasului din perspectiva LS - care e scos de pe YouTube pentru că e fost închis contul căruia îi e asociat; și, cel mai fain, pozicile de la testimoniale“. Mi s-a părut ciudat că-s așa de mici mici mici și-am zis că… ceva nu e în regulă cu ele. Și inițial m-am chinuit să lamuresc care e treaba cu domnul cu pricina, și am găsit video-ul ăsta pe YT:
Ciudat cum fix omul cu pricina, tester de LS – o pus clip în engleză cu link spre un site care cel mai probabil e un fake păpător de bani sau virucios. Dar am zis că poate e coincidență – și am dat s-o caut pe tanti. Și mnoah ca să vezi ce-am găsit! Site-ul ăsta, care povestește despre o atare metodă de slăbit, descrisă pe site-ul ăsta unde, CULMEA! – regăsim toate 3 pozicile testimonialicioase LemoSihouette. La o mărime din care și înțelegi ceva.
Mnoah mare mirarea mea, când am constatat că ăia povestesc despre un cu totul alt mod de slăbit! Și a doua mirare (de unde și legătura cu punctul 2 din cerințele juriului) nu am vazut nicăieri menționată sursa pozelor pe site-ul LS!
Deci – întreb:
1. De ce aveți pretenția ca eu să menționez sursa – dacă voi nu o faceți?
2. Dacă folosiți poze și filmulețe care nu vă aparțin, fără a menționa sursa, pentru a prezenta niște produse pe care le comercializați – asta cum se cheamă?
3. Ce încredere să am eu, ca și posibil consumator, în veridicitatea și eficiența produselor pe care le comercializați – în momentul în care în propriile testimoniale care ar trebui să dovedească eficiența – folosiți niște poze care n-au legătură cu produsul?! Și mai ales în condițiile în care pe site-ul vostru scrie așa, alb pe mov: Toate testimonialele prezente pe site sunt oferite de catre persoane care au folosit produsul nostru si au vazut rezultate de care au fost multumite“????
Țin să menționez că dacă site-urile unde apar pozele sunt datate 2013, deci cineva ar putea zice că au apărut după LS – video-ul de mai sus e urcat pe YT în 2009, cu doi ani înainte de a apărea site-ul LS…
Pentru posteritate – mai jos pun și niște print-screen-uri. Și nu, nu vă voi reda povestea lui Andrei cel slab… Nu acum, nu aici, nu așa!
(Imaginile le puteţi verifica în postarea originală:andrei)










andrei’s alter ego on behalf of andrei – pentru SSB2014
DISCLAIMER: Acest articol NU e un pamflet – ci pune pe “hârtie” îngrijorarea mea reală! Aștept deci niște lămuriri, în orice direcție, din partea oricui. Mulțumesc!

Share this:

UP-date 26.03,ora 8: Andrei şi-a dat acordul copierii art.! Mai precizează că "juristul" de la LS  nu i-a notat lucrarea. Păi ce, era prost să-i pună zecele meritat pentru dezvăluirea matrapazlâcului?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu