luni, 17 martie 2014

Zece râd de-o ...brânză

După zeama lâncedă de bostan stors în întreceri, iată-mă-s gata de-o ispravă mai primăvăratică, un decalog al poantelor despre cuplu. Menţionez că-s şterpelite de la Divan, furnizorul Casei Regale, care le tăbârcise dinspre Levant.
 Ca să nu recunoască hoţul, le-am golit de poze şi de muzichie. 

I. În căsărorie, primul an este mai greu; ceilalţi sunt imposibili.
II. Nu te căsători pentru bani; poţi găsi de împrumut, mai avantajos.
III. Când o familie de proaspăt-căsătoriţi râde, toată lumea ştie de ce.
IV. Când o familie cu zece ani vechime râde, toată lumea se întreabă de ce.
V. Dragostea este oarbă; dar căsătoria îndreaptă defectul.
VI. Când un bărbat îi deschide soţiei portiera maşinii, e una din două: ori maşina este nouă, ori... soţia.
VII: A doua căsătorie reprezintă triumful speranţei asupra experienţei. ( Ce-o fi a cincea la Tăriceanu?)
VIII. În antichitate, sacrificiile se făceau în faţa altarului; în prezent, la fel.
IX. Sunt îndrăgostit de aceeaşi femeie de 40 de ani; dacă află nevastă-mea, mă omoară.
 X. Burlacii ar trebui să plătească o taxă uriaşă pe burlăcie; nu se cuvine ca unii să fie mai fericiţi decât alţii!

Notă 1: dacă mai aveţi asemenea, în temă, adăugaţi-le aici, la colhoz.
         2. Blogul meu are cetăţenie americană. Afişează ora după Pacific Daylight Time! Aşa că adăugati 9 ore ca să  vă simţiţi în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu