duminică, 30 martie 2014

Cu ale lui mândre şuviţe, TU ŢII UN REGE ÎN ROBIE! ( 94 puncte)



Am citit titlul probei "Primăvara în părul tău", puţin încurcat: o fi cu "adresă" la părul meu?! ... mai ieri îmi analizasem chipul, cu priceperea geambaşului; şi observasem o agresiune a albului de păr. N-am scăpat nici un sfânt din gură, ba chiar mi-am apreciat mutra a fi de academician second hand acceptabil.

M-a luminat amintirea scenelor din Geneză, când Dumnezeu îşi aprecia capodopera zilelor de trudă: "Şi a văzut...că este bine!" Puteam eu, oare, să zic altceva despre felul în care arăt?Apoi, am exclus orice aluzie la femei: 99,9% sunt răsfăţate cu minunăţii  şi se pierd în admiraţie numai când îşi văd chipul în oglinda gravată cu pecetea companiei
farmec
De altfel, am constatat"pe viu" că femeilor nu le scapă nici o iotă din amănuntele despre produsele care le fac frumoasele-frumoaselor! 
Aşa am priceput şi subiectul şi actualitatea produselor promovate prin kitul de regenerare a părului din Gama Gerovital Plant. Problemă de bază, mai ales pentru femei, adică pentru frumoasele din viaţa noastră.
Nu zâmbiţi, răilor! Am auzit pe mulţi străini exclamând:"Frumoase- româncele!"Nu era o exclamaţie de circumstanţă, ci o convingere.
Şi noi o ascundem, de mult! Se ştie şi de ce-s frumoase: mai întâi că au o gena complexă, de răscruce heterozică a lumilor, apoi norocul unei clime care conservă calităţile genetice tari.
Şi mai au de partea lor, de peste un secol, truda, nu mică a  alchimiştilor de la Farmec, care veghează, protejează şi sporesc valoarea acestei averi naţionale- eterna frumuseţe a femeii române.
 Şi de ce să nu înceapă menţinerea frumuseţii cu îngrijirea părului, a cosiţelor? Sunt o constantă a adoraţiei sublimului feminin.
 Cu mii de ani, în urmă, Solomon lăuda chipul, părul iubitei:
"Capul tău este măreţ, cum e Carmelul, iar părul tău ţi-e de purpură; cu ale lui mândre şuviţe  TU ŢII UN REGE ÎN ROBIE! " Cântarea cântărilor (VII-6)
Revenind la kitul de tratament pentru regenerarea părului, Gerovital Plant, acesta înlătura efectele agresive ale vârstei, poluării, bolii asupra podoabei capilare, prin principii active multiple: vitamine ( A, E, B5 ) care"lucrează" asupra firului depreciat, ajutându-l să se restructureze; extracte de plante care dau vigoare, rezistenţă la cădere.
Deci Gerovital Plant e un eficace remediu antiage, antipoluant (vopsiri, styling ); anti -mătreaţă. Ceea ce chiar  şi cere o bună îngrijjire a părului!
Orice aş mai scrie ar deveni truisme. Femeile ştiu ce vor de la "Farmec" şi obţin prompt!

 Cât despre bărbaţi, are Domnul grijă de ei : freză zero şi compensaţie sentimentală- barbă. Cam aşa-i dintotdeauna şi aduc argument două epigrame savuroase prin inteligenţa lor.

Cineva cu plete bogate îi scrie lui Cincinat:

Bardul nostru Cincinat
Poet chel, însă de rasă, 
Vrea să fie îngropat
Sub o salcie...pletoasă!

 Cincinat îi răspunde poetului pletos:

Găsesc că prea se-ngâmfă el
Cu păru-i arhiabundent.
Alecsandri era mai chel
Şi...parc-avea mai mult talent!
 (Haz de necaz? Poate!)

PS Pozele ataşate fac elogiul părului frumos care sporeşte farmecul Evei- Afrodite.
Iar ochii noştri fură frumosul de oriunde s-ar găsi, fără pedeapsă: "Ce-i frumos şi lui Dumnezeu place!"





     Afrodite în diverse viziuni picturale şi Miss Univers în foto
Pentru SuperBlog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu