marți, 11 martie 2014

La cerşit de comentarii

Ticăloşi mai sunteţi! Zău, nu!... nu vă supăraţi pe mine!
Staţi  la pândă, doar-doar vă pică o muscă-n lapte, ca să pară o beutură exotică. Nici nu terminasem de ciocănit literele pe taste, una la trei-patru sec!- că aţi şi început să trageţi cu coada ochilor. Dar nu vreţi, şi nu vreţi să-mi daţi o mână de ajutor.
În clar: Celcupăcatu-trecoarne , acum în Postu-Mare, m-a împins la rele.Nu să nu postesc. Că asta fac de-o viaţă; ci să mă înscriu la un concurs de la care să-mi pice şi mie ceva, vreo brânză, vreun deodorant. Că mi-a luat vântul punga cocoşului cu doi bani.
Pe unii din juriu i-am păcălit. La proba a II-a mi-au scăpat 97 de puncte(dintr-o sută), dar mă lasă lefter, dacă nu găsesc multe comentarii la piese. Simple, iată exemple dorite: bravo; aşa da;ai dreptate; genial! (cam mult!); huooo( asta nu!). Sau mai simple: !;!!; !?; ? (asta nu!) E greu? Hai, fete şi flăcăi , bezmetici ai eterului! Luaţi ex. de la tata Heliade, care-şi chema ciracii să scrie la jornal  cu îndemnul:" Scrieti, băieţi, orice şi oricum, numai scrieţi!"
Pe cei din: P.Neamţ, Bt-5, Alba,România ?-7, Iaşi-3, Villeney, Sultanu, Brăila, Bucureşti-7, Muntain View, Chişinău-2, Galaţi, Tripoli, pe toţi v-am prins din zori! Recent-Birmingham!
Daca nu vă întoarceţi la comentarii, vă reclam la Poliţie pentru efracţiune pe windows şi jaf!
La pârnaie cu voi!, Huooo! (Aici merge!)

PS Năzdrăvăniile pentru concurs le recunoaşteţi după finalul de închinăciune către SuperBlog ;ca la Înalta Poartă!
NOTA BENE: Ca să scăpaţi de CelRău, semnaţi comentariile "Bulă", sau mai bine, ANONIM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu